| `sesweet Hαisyα` |: Saya sayang awak '' Ikhlas ''

Saya sayang awak '' Ikhlas ''

Tempoh prkenalan kita panjang kan ? tapi tempoh prhubungan kita saaangat singkat . awak perasan tak ? masa kita bercinta , manisss ja ayat yang keluar dari mulut . biasalah , tengah bercinta kan ? tapi bila gaduh ? ayat yang pedas kita keluarkan dari mulut tanpa kita sedar . punya berbisa . bila kena sengat tu , huhhh -_-' hampir2 nak bunuh diri . 
bila saya seorang diri , saya termenung dan tiba2 saya terfikir tentang awak . terfikir tentang hubungn kita . yang ada dalam fikiran saya , saya nak sangat ada di smping awak . bila saya termenung dan termenung , tiba2 hati saya kata '' aku tak dapat nafikan yang aku sangat rindu dekat dia . aku rasa sunyi bila tadak dia . '' 
awak tau ? bila saya dah sayang dekat ssorang , saya akan sayang sepenuhnya . kadangkala saya jadi mudah sensetif sebab tu saya nak elakkan diri ni untuk dekat dengan awak . sebab saya takut , takut tak boleh nak kawal emosi . saya perlukan perhatian awak . saya perlukan cinta awak . kalau boleh , saya tanak sensetif lagi . betapa pedihnya hati ni , tadak sapa pn yang tau . awak ? tolong saya ? tolong saya supaya tak terlalu sensetif ? saya nak sangat awak faham saya . saya perlukan awak . sebab setiap masa saya rindukan awak . saya sunyi tanpa awak :') . 
saya tau saya banyak sangat buat salah . selalu sangat lukakan hati awak . selalu buat benda yang bodoh berulang kali . sejujurnya , saya tetap sayang awak :'( dah la awak . saya tau mungkin saya bukan yang terbaik yang awak nak , kan ? saya akan hilang dari hidup awak :') . awak ? maafkan saya sebab banyak menyusahkan awak sepanjang tempoh prhubungan kita ni :') maafkan saya sebab tak mampu jadi yang sempurna untuk awak . kalau masih ada peluang untuk kita bersama , saya janji saya takkan susahkan awak lagi , takkan ulang lagi benda yang saya dah pernah sakitkan hati awak . tapi kalau tadak peluang , saya harap awak bahagia dengan hidup awak :') dan kalau awak jumpa penggati saya , terima dia :') . sayang dia . jangan pernah brkasar . jaga hati dia :') . kalau awak nak tau , awak tetap dalam hati saya sampai bila2 :') dan saya takkan hapuskan kenangan kita dulu :') . *Haikal Nafys bin Syaiful , saya sayangkan awak :') ikhlas dari hati :') . sebelum tu , saya nak minta izin dengan awak . izinkan saya guna nama awak dalam diri saya . dan izinkan saya guna gambar awak juga :') terima kasih awak ^_^ .  Assalamualaikum :)

Tiada ulasan :

Catat Ulasan