| `sesweet Hαisyα` |: 02.12.2012 - 02.12.2014

02.12.2012 - 02.12.2014

Hai . I am back with many storys . ada manis . ada pahit . termasuk dengan duka semua tu lahh :')) hmm nak mula dari A until Z ke apa eaa ? banyak sangat kisah yg aku alami selama aku menghilang sejak bulan 10 tahun lepas . lets start n enjoy my story yaa ? aku pendekkan story . takut kalau cerita dari A until Z , banjir bilik aku nii . hm btw my story finish until here . mybe lepas nii blog ni dah tak wujud dengan kisah2 yg romantis . sebab segala harapan yg aku dan dia inginkan , dah pun musnah . janji ? trust each other ? buang ego ? repair kesalahan ? cuba setia ? semua tu dah takdaa :'))
   
       " awak ? still ingat dekat mana first kita meet ? n macam mana kita bole kenal ? bina hubungan sampai dua tahun kita bina ? first kita meet , fce to fce dekat starbucks , taiping sentral . n kita bole kenal pun dari member awak . n dia pun member saya jugak . saya tak bole terima n tak bole pcaya yg saya bole bina hubungan selama nii . first meet , malu2 je . awak suka usik saya sampai saya tak selesa bila berdepan dgn awak . " awak ingat tak semua tuu ? manis je kan time tuu :')) tapi sekarang dah tak semanis tu . tempat tu pun dah jadi tempat kenangan untuk kita berdua ..

       " bila saya dgn awak , saya happy sangat2 . yea sapa yg tak happy kalau disamping kesayangan kan :) kadang2 kalau salah sorg menghilang , mesti salah sorg tu rindu n risau kan ? time tu kita kerap on the phone kan awak ? bila dah selalu call , selalu mesej , mesti la timbul perasaan sayang kan ? smetmes , ada jugak hati nii brbisikk . (kalau selalu mcm nii , lama2 tak bosan ke eh ? ) hm time tu saya takut sangat2 yg satu hari nanti awak akan tinggalkn saya . takut sangat2 benda nii jadii .'' tapiiii... memang dah jadi pun :'))

       "awakkk ? jodoh tak kemana kan ? mybe ni bukan jodoh kita ? maybe Allah hadirkan saya dalam diri awak untuk satu ujian ? mybe lepas ni Allah akan hadirkan untuk kita seseorang yg lebih perfect ? yg terbaik ? saya harap awak akan dapat pengganti yg lebih baik dari saya :)) saya akan doakan kebahagian awak . walaupun saya cakap yg saya bencikan awak n lost contct disebabkan saya tak suka berkawan dengan ex , sebenarnya saya hari2 rindu awak . teringatkan awak . teringat kenangan manis pahit kita . kenangan tak boleh padam awakkk .'' lain lah kalau kita hilang ingatan .

       "awak sedar tak yg awak selalu sakitkan hati saya gara2 awak happy dengan perempuan lain ? membalas komen ? awak tahu tak crush tu membuatkan hati saya lagi sakitt ? apa gunanya sayaa ? saya terasa sangatt bila awak ada crush . sebab saya nii macam dah tak perfect dalam hidup awak . yea , memang saya sepatutnya tak boleh cemburu sebab awak selalu kata perempuan tu just kawan awakk . awakkkk hati perempuan lain . pemikiran kita tak sama awakkk ." sampai la masanya saya dah penat dengan semua tu n stop sayangkan awak dan paksa diri untuk bencikan awak gara2 saya taknak diri saya tersiksa sebab awakk . dan saya nak hidup awak tak terkongkong . saya lepaskan sebab terpaksa n nak diri saya dan diri awak bebas dari gelombang benCINTA yg teramat sakitt untuk diri kita sendiri . dan sekarang , saya cuba untuk lupakan awak . saya paksa diri untuk block semua sosial contct kita . sebab saya taknak sakitt hati n cemburu walaupun kita dah takda apa2 .

       "saya dah serikkk awakkk . saya dah serik nak bercouple n bermain dengan cinta monyett . saya penat . selama 2tahun saya jaga hati awakk , then akhirnyaa perhubungan yg kita bina terhenti . saya dah jadi tawar hati n tak boleh nak terima lelaki lain . dah tak kuat hati ni nak jaga hati orang . hmm . entah lah awak . semenjakk kita putus n lost contct , dalam hati saya tetap ada awak . susah sangat nak paksa diri untuk lupakan awak n terima orang lain . kenapa eaa awakk ? sorry kalau saya tak boleh nak jadi yg perfect untuk awakk . sorry sebab saya dah tak boleh nak teruskan perhubungan kitaa ." what can i said more eaa ? saya dah mati akal nak story semuaa kisah saya dan awakk . sakitttttt sangat2 hatii nii awakk . mesti awak salahkan saya kan ? burukkan saya kan ? padahal awak yg buatkan saya jadi penat nak jaga hati awakk . hmm . jodoh tak kemanaaaaaaa :'))


      **see you alls at the next story yaa ? entah bilaa pulakk nak berblogging lagii . hahaaa :')) emm okk saya doakan kepada semua kaki blogger supaya success yaa ? Assalamualaikum .

Tiada ulasan :

Catat Ulasan