| `sesweet Hαisyα` |: Entry for Mrs H

Entry for Mrs H

Sekarang dah 9bulan kita bersama . macam-macam dah kan kita lalui bersama . ada ketika awk sangat merimaskan . ada ketika saya sangat menyakitkan :') .
tapi tu semua tk penah jadi masalah untuk kita teruskan hubungan ni . awk tk penah mintak clash . dan awak sangat benci dengan perkataan tu . kenapa ? bagi saya , orang yang sayangkan kita dia takkan tinggalkan kita walau apa jua keadaaan . if oneday kalau awk terima clash saya jgk , mcm mna dengan angan-angan kita ? yea saya tau tu semua kerja Allah . tapi kita pasti akan teringat waktu kita bergurau , mengusik , marah . over all , semua lah kenangan kita masa first meet . 
time first meet , kita sama-sama memang bajet . dan kita meet dekat taiping sentral . masa tu saya form2 , awak pn form2 . awak sekolah lain . saya sekolah lain . dan first meet tu jgk saya dpt keluar sbb time tu ada buat reunion dgn kengkawan . dan lepas tu , memang susah jgk la nak meet . time tu hp and kedai buku intrstat la yg jadi penghubung kita kan ? dan tahun 2012 jgk kita sama-sama jadi budak skema lagi ;) . haha . kelakar , jea bila ingat balik . sangat budak-budak okey . sekarang dah 9bulan kita brsama . dan sekarang bila dah lama , agaknya taiping sentral pun dah meluat dengan kita kan ? and last jumpe awak dekat taman tasik taiping 25.8.2013 . time tu hari yg paling happening bagi saya . eh ? awk perasan tk ? yg 2.10.2013 kita punya anny . dan perasan tak anny kita sama dengan tarikh PMR ? 
dulu malu gila nak cakap fce2fce dengan awak . tapi sekarang selamba badak jea cakap . dah tadak rasa segan dan nak cover-cover . saya dah BIASA dengan awak syg :') . 
if oneday kita berpisah , walaupun hati saya berharap awak akan cari saya balik mcm apa yg awak ckpkan sebelum ni ,  saya harap awak tak cari saya lagi . saya tanak sakitkan hati ni lagi . lari dari jodoh sejauh mana kita lari pun , jodoh tu tetap ada syg . insyaAllah . dan kalau awk nk cari saya jgk , saya nak awk jadi seorg lelaki yg gntle ! awk kena berterus terang dengan parents saya :) . 
yeah ! tangan awk ! saya mesti rindukan tangan awak nanti :') . saya suka tangan awak . besar ! haha . bila awak genggam tangan saya , saya rasa sangat selamat tau ;) . ikutkan hati saya , saya tanak sapa-sapa pn pegang tangan awk . kecuali saya . mengada kan ? dulu awk selalu selongkar hp saya . tapi bila saya nak selongkar hp awk , awk tk kasik . sedihnya :'( . 
kalau nak sebut pasal kenangan , banyak sangat-sangat kenangan kita berdua . tapi kalau hidup hanya dalam kenangan , tk pandang ke hadapan , kemana jea kita boleh pergi kan ? simpan elok-elok kenangan kita okey ? senyum and gelak la awk mcm biasa . saya akan happy bila awk mcm tu . semoga apa yg awk nak capai selama ni tercapai . 
saya ulang . jangan cari saya lagi mcm ap yang awk janjikan . saya tanak bagi hati ni harapan . biar masing-masing cari kehidupan baru okey :) . awak kena tau , apa yg berlaku saya tetap SAYANG awak :'( . saya akan pujuk hati ni slow-slow untuk terima semua ni , if perkara mcm ni trjadi :') . saya ulang . IF PERKARA MACAM NI TERJADI OK ! SAYA TAK DOAKAN ! lepas ni saya akan cuba lebih matangkan diri saya dalam relationship . 

okey ! thats all ! *panggggggg -.-* take care :) MISS you LOVE you Mrs H :) . I hope dengan izinNya , insyaAllah kita akan kekal :) . cuma perlu berdoa dan terus berdoa . okey syg :) . Assalamualaikum wbt .

Tiada ulasan :

Catat Ulasan