| `sesweet Hαisyα` |: Ciki bums saya ❣

Ciki bums saya ❣





Dia lah penyeri hidup'ku . dia larh sahabat'ku . dia lah tempat aku mengadu . dia lah tempat aku meminta . and dia lah CIKI BUMS saya ! tapi yang frust'nya ,  dia suka tacinx . macam budak-budak . tapi , saya suka ! comel jea kerenah dia time dia merajok . ;) urmm merajok pon , susah jugak nak tackle balik hati dia . -_- WHY dear ! urhhh! tak larat nak melayan tau . perangai kamu memang macam tu kea ! buad larh perangai tu lagi kalau nak kasi hancur relay , buad larh key ? eeeeee ! rasa nak cry ja ! tapi nak borrow shoulder sapa .... 



                                                                                           

2 ulasan :

  1. hm . hobby lha . bukan sngaja pown . ! sorry ! uke . tak buat dah . hehe . promise !

    BalasPadam