| `sesweet Hαisyα` |: Pernah tak korang rasa?

Pernah tak korang rasa?


Hari ni mood sangat swing. Macam layang-layang terputus talinya. Sebenarnya, Terfikir jugak, apa kena dengan diri sendiri.

Pernah tak korang rasa, korang sayang seseorang sampai korang nak dia sentiasa ada dengan korang? 
Pernah tak korang rasa yang korang tak boleh terima kalau dia dengan orang lain?
Pernah tak korang sanggup buat apa sahaja untuk senangkan hati dia?
Pernah tak korang rasa nak menjerit bila dia memang bukan ditakdirkan untuk korang?


Aku pernah.
Aku sakit.
Aku down.

Aku sedih.
Aku menangis.


Aku perlukan seseorang.
Seorang sahabat, kawan, teman.
Yang aku boleh cerita.
Yang aku boleh luahkan.
Yang aku boleh menangis.
Yang boleh buat aku ketawa semula. 

Aku tak boleh terus macam ni. 
Tolong aku.




                                                                                           
                                                                                                       

Tiada ulasan :

Catat Ulasan