| `sesweet Hαisyα` |: Kata-kata cinta

Kata-kata cinta


# AWAK #
      -----> saya takkan buang awak dari hidup saya!sebab saya dah janji :) saya masih pegang janji saya pada awak yang saya takkan benci awak no matter what happen! tapi janji awak macam mana??awak bukan setakat buang saya dari hidup awak,awak lupa janji2 awak pada saya yang awak takkan tinggal kan saya..
"JANJI TINGGAL JANJI" cukup2 lah berjanji dengan mana2 wanita kalau awak belum bersedia nak jatuh cinta :)



# DIA #
       ----> macam yang awak kata kan,dia memang membahagiakan saya sekarang :) dan mungkin dia boleh buat saya lupakan kehadiran awak dalam hidup saya,kesakitan yang awak beri pada saya..saya harap dia takkan jadi macam awak dan tak terlalu berharap dengan hubungan saya dan dia sepertimana saya berharap dengan hubungan awak dan saya dulu :)



# SAYA #
     ---> life must go on ^^  saya dengan kehidupan saya ^^ saya dengan kisah saya ^^ saya dengan pelajaran saya ^^ saya dengan kebahagiaan saya ^^


                                                                                                         

Tiada ulasan :

Catat Ulasan