| `sesweet Hαisyα` |: Noktah Hati

Noktah Hati


Lelaki sakitkan hati awak,Tapi awak masih memaafkan mereka, Lelaki buat awak jatuh,Tapi awak masih bangun. Cinta awak sgt kuat kaum HAWA :')

Pakaian Kampung tapi tutup aurat lagi baik drpd pakaian bergaya dan up to date untuk mata orang tapi tak mendapat keredhaan dari Allah :')


Lihatlah hanya cinta, dengarkan hanya cinta, dan rasakan hanya cinta dengan sepenuh hati


saya akan ambil phone, tengok gambar awak, tak puas hati tengok lagi. Air mata keluar, cakap dlm hati. Rindunya kat awak.


saya pergi akaun facebook awak , twitter awak , saya stalk awak berharap awak pun rindu saya , rupanya saya makin sedih


saya cuba berlakon untuk tak rindu awak. Tapi cubaan tu lah yang menyeksa diri saya


Kalau rindu, saya akan sebut nama awak dalam Doa. Sebab Allah Maha Mendengar. Dan mudah mudahan allah makbulkan doa itu ke dalam hati


Tak perlu terlalu bersedih apabila ditinggalkan seseorang , kerana sebenarnya dia yang rugi meninggalkan orang yang tulus mencintainya :) .



Perempuan kalau bercinta dia takkan pandang paras rupa.
Sebab mereka pandang hati.
Biar tak handsome janji ada sedikit comel sudahlah ♥


Dia senyum depan awak. dia happy depan awak. dia ketawa depan awak. tapi hakikatnya dalam hati dia penuh dengan kesedihan yg dia pendam .
#FACT sebilangan perempuan cam2 syg ~~!!!

Perempuan sanggup memaafkan kekasihnya kerana hatinya lembut,

Tetapi dia tetap tidak akan pernah lupa apa yang dilakukan oleh kekasihnya :')

Awak :') Ingatlah Kalau Saya Suka Awak , Itu Sebab Kesederhanaan Awak :) Kalau Saya Benci , Itu Bkn Saya Benci Awak , Tapi , Itu Sebab Saya Bencikan Ego Awak :') - ♥ -      


Tak perlu terlalu berSEDIH apabila ditinggalkn seseorg , kerana sebenarnya dia yg RUGI m'ninggalkan org yg TULUS menCINTAinya . :)  


Walaupun kita tgh bahagia dgn org yg kita syg, kdg2 kita teringat kenangan dgn Ex yg buat kita rasa sedih.. :')


Awak tak text saya ? Saya OK.Awak tak call saya Saya OK. Awak abaikan saya ? Saya OK. Tapi bila saya dah tinggalkan awak, saya harap awak OK   


DATE → BF tinggi→GF pendek nak order donut→GF tak nampak→GF tarik baju BF→BF pandang bawah then cakap ″Alolo anak sape lah nie,comel sangat"     


Dia marah . Awak senyum . Dia curang . Awak setia . Dia buat lagi . Awak terima. Tolong jgn tinggalkan someone yang macam ni . Sangat tabah.       


Relationship rosak disebabkan orang ketiga ?" Sebenarnya true relationship takkan rosak kalau dua dua takda niat untuk curang :)    
                                           






                                                                                       

Tiada ulasan :

Catat Ulasan