| `sesweet Hαisyα` |: Tuhan Berikan Aku Cinta

Tuhan Berikan Aku Cinta




kalau aku senyum bukan brmakna aku selalu bahagia . di jiwa ni hampa ok ? aku brtemu dgn sang adam di simpang hidup aku . bagi semua org mungkin cinta seseorg akan bahagia selalu dan ada cerita cinta yg baik kan ?  salah ! perjalanan ni ada ja cubaan hidup . dan sekarang mmbuatkn aku seakan aku hina :'( . " Ya Allah , berikanlah aku cinta untuk temani aku dalam sepi . berikanlah aku cinta yg boleh bawa aku ke jalan yg benar dan boleh imam'kan aku " .  aku pn berhak bahagia . dan berikanlah restu dan halal-Mu Ya Allah . Ya Allah , jika memang benar dia milikku , trcipta untukku , satukan'lah hati dia dan aku . titipkanlah kebahagiaan Ya Allah . aku mohon , apa yg telah engkau takdirkan , aku harap dia adalah yg terbaik untuk aku . kerana aku mencintainya dengan jujur , ikhlas dan tulus .

Tiada ulasan :

Catat Ulasan