| `sesweet Hαisyα` |: Aku akan menunggu mu

Aku akan menunggu mu



saya tau yg saya selalu menyakiti hati awk dan mybe akan membuatkn awk tinggalkn saya .

pergaduhan kita selalu takda pengakhiran kan ? if oneday kita tak dapat bersama , saya akan tunggu awk sampai awk datang balik . saya sedang mencuba untuk jaga hati awk . hidup saya selalu dengan awk . saya akan teman awk sampai '' akhir waktu '' . kenangan indah ketika kita bersama , membuatkn saya terbayangkn awk . saya tau cinta kita tersemat di hati kan ? :'> . saya yakin hanya awk untuk saya . jika sesuatu itu milik kita , sesulit apa pun rintangan , mesti akan jadi milik kita . sebab memang milik kita . tapi , kalau sesuatu itu bukan milik kita , walaupun jalannya mudah n kita bersusah payah untuk mendapatkannya , ia takkan pernah jadi milik kita . sebab bukan milik kita . 

Tiada ulasan :

Catat Ulasan