| `sesweet Hαisyα` |: Telaga hati aku

Telaga hati aku


perjalanan cinta tak selamanya bahagia . semua ada jalan ceritanya sendiri . ada suka , ada juga duka . begitu juga dengan kisah cinta' aku . pernah dilukai dan merasakan sakitnya di khianati dan disakiti.
hati ini memang sakit saat kau khianati dan sakiti hati aku . hati aku br'terima kasih kerana kau telah mengenalkn aku erti patah hati . aku tetap tersenyum bila dapat nilai buruk . aku pun tetap bole tersenyum bila terjatuh . tetapi aku tidak bole tersenyum jika aku tak bole brjumpa dengan kau . sakit yg teramat dalam yg tak mampu seorang pun mengerti . dan tak akan mampu aku tuangkan dalam curahan air mata, semua tr'amat menyedihkan .  [ waahhh tak sangka bila patah hati ayt-ayt gramatis kluar . heee ]










                                                                                                     

Tiada ulasan :

Catat Ulasan